فروش گبه و گلیم

مرکز تولید و فروش گبه و گلیم شهر کاشان می باشد و به همین دلیل امکان خرید این محصولات با قیمت عمده در این شهر امکان پذیر است. گبه ها از انواع فرش ایرانی هستند که نسبت به سایر فرش ها ضخامت بیشتر و ظرافت کمتری دارند.

فروش گبه و گلیم

گبه ها از نخ های طبیعی و پشم پتو ساخته شده و تمام رنگ های بکار رفته در آنها از گیاهان گرفته شده و از ترکیب با رنگ های طبیعی ایجاد می شوند. با توجه به سهولت نسبی تولید که شامل موارد زیر است:

  • دقت الگوی کمتر
  • تعداد کمی گره در هر سانتیمتر مربع
  • عدم وجود طرح های ظریف در نقشه
  • و …

گبه ها یکی از ارزانترین انواع فرش ایرانی هستتد.
در دهه 1980، غلامرضا زولاناراری به تولید، فروش و همچنین رنگ رزی این محصولات مشفول بود. افزایش تولید توسط خانواده زولانواری، از جمله رله های پر سود جامعه به منظور معرفی الگوهای جدید، و همچنین تأثیر گذاری قابل توجهی بر بازار فرش اروپا بود.

فروش گبه و گلیم

فروش انواع گبه و گلیم

با توجه به ضخامت بالای گبه فرش ها این نوع فرش ایرانی به انواع گلیم شباهت زیادی دارد. بیشترین طرفداران و بافندگان این فرش ها کُرد ها، لُر ها و همچنین اهالی ایل قشقایی در کشور هستند.
اما در نمونه ماشین بافت کاشان در تولید انواع فرش گبه و گلیم پیشتاز است. همین گستردگی تولید در این شهر سبب ارزان تر شدن این محصولات در کاشان میشود.
این محصول از کارخانه ها و بافندگی های شهر کاشان به نمایندگی ها و فروشگاه های انواع فرش و گلیم ارسال شده و به فروش میرسد. این فروشگاه های در شهر های مختلف واقع هستند و جهت رفاه حال مشتریان در اکثر نقاط کشور نمایندگی فر وش وجود دارد.
به علاوه سایت های فروش اینترنتی محصولات نیز هستند که امکان ارسال به تمام نقاط کشور را با کمترین هزینه و با ارائه پیشنهادات ویژه دارند.

فروش گبه و گلیم

قیمت انواع گبه و گلیم

همانطور که قبل تر گبته شد این محصولات از سایر انواع فرش قیمت پایین تری دارند. اما باید بدانیم که در هر صورت خرید مستقیم از کار خانه سبب کاهش بیشتر قیمت و همچنین درسترسی به تنوع بیشتری از محصولات میشود.
علاوه بر این خرید عمده نیز سبب تقلیل قیمت و کاهش سود فروش میشود. اما به طور کلی انواع گبه و گلیم در فروشگاه ها قیمت ثابتی دارند که با اندکی پرس و جو در مراکز فروش آنها میتوانید به بهترین قیمت و همچنین بهترین محصول دست یابید و متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنید . برای خرید انواع گبه و گلیم با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها غیر فعال هستند