کارخانه گلیم فرش کاشان

گلیم یکی از فرش های سنتی ایران است که از دیر باز تاکنون بافته می شده و مورد استفاده ی انسان ها برای زیر انداز قرار می گرفته است. برای خرید گلیم و گبه از کارخانه گلیم فرش کاشان با انواع طرح های سنتی با سایت های تجاری ما همراه باشید.

مردمی که در روزگاران گذشته به پرورش گوسفد و بز اقدام می کردند، از پوست و پشم آنان نیز استفاده های فراوانی می نمودند و یکی از آن ها بافت گلیم های سنتی و هنرمندانه ای بود که به عنوان زیر انداز مورد استفاده قرار می گرفت و آن ها را از سرمایی که داخل زمین وجود داشت حفظ می کرد.

 

قیمت آنلاین گلیم فرش کاشان

 

تفاوتی که گلیم با فرش 6 متری گردویی دارد در این است که گلیم هیچ گونه پرزی ندارد و در اصل از پشم بز یا گوسفند بافته می شده است.

یکی از ویژگی های گلیم این است که هر چه نخ هایی که برای بافت آن به کار می روند ظریف تر و نازک تر باشند گلیم زیبایی خاصی خواهد داشت.

همچنین رنگ های به کار رفته در بافت گلیم فرش ماشینی 12 متری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چقدر رنگ های به کار رفته در بافت گلیم زیباتر و چشم نواز تر باشند، گلیم نیز قیمت بهتر و بالاتری خواهد داشت.

 

 

مرکز پخش گلیم فرش کاشان

 

گلیم بافی در چه کشورهایی رونق دارد؟

  • ایران
  • ترکیه
  • ترکمنستان
  • تبت

 

فروش نقدی مستقیم گلیم فرش کاشان

 

طرح ها و نقش هایی که در گلیم ها بافته می شد بسته به خطه ی مردمان آن، با همدیگر تفاوت بسیار زیادی داشت و مردمان هر خطه بنا بر طبیعتی که در آن زندگی می کردند و یا ذهنی که داشتند شروع به بافت گلیم می کردند و در آن نقش های زیبا و منحصر به فردی را به کار می بردند.

فروش گلیم وگبه  از کارخانه گلیم فرش کاشان که در این سایت به شما ارائه می شود دارای کیفیتی بی نظیر است و در نوع خود بی همتاست. با ما تماس بگیرید.

 

کارخانه گلیم فرش کاشان

 

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

دیدگاه ها غیر فعال هستند