فروش گلیم فرش راه پله

فروش گلیم فرش راه پله جدید به صورت گلیم راه پله تکی و گلیم های کناره ماشینی با تولید انبوه به صورت رولی و متری با طرح های زیبای سنتی و مدرن تولید کارخانه های گلیم فرش کاشان با قیمت های مناسب و عمده از طریق سایت های ما به فروش می سد.

 

 

 

 

گلیم فرش های با طرح های سنتی

گلیم فرشها از اثار زیبا یی هستند که همواره دوستداران زیادی دارد وجود انها در خانه نمای زیبایی را به فضا و دکوراسیون خانه می دهد.طرح های گلیم فرش های سنتی بسیار چشم نواز و زیبا بوده و و با توجه به قدمتی که دارد هنوز نیز یکی از اثار ماندگار شناخته می شود.

گلیم فرش های سنتی توسط زنان هنرمند عشایر بافته می شده است و به مرور جزو یکی از مشاغل اصلی انان در امده است الیاف بافت این گلیم های سنتی از پشم حیوانات اهلی و به با رنگ طبیعی ان بافته می شده و به مرور با افزایش دانش انها رنگ های طبیعی دیگری به انها اضافه کردند.

این اثار زیبا طرح های متنوع و بسیار دارد و همچنین نیز از ان طرح ها به عنوان اثاری برای زیبایی بیشتر دکوراسیون نهای مدرن و سنتی استفاده می نمایند.

امروزه تولید گلیم فرش ها با طرح های سنتی توسط کارخانهه های تولید گلیم فرش تولید می شود که توانسته توجه مردم و مشتریان را به این طرح های زیبا جلب نماید.

 

 

 گلیم فرش های ماشینی با طرح های سنتی

طرح های زیبای گلیم فرش های سنتی تولید کنند گان فرش های ماشینی را مجاب نمود نوع صنعتی این محصول را روانه بازار نمایند لذا با ایجاد دستگاه های روز دنیا با تولید این کالا با طرح های سنتی و مدرن پرداختند.

گلیم فرش ها از انواع مدل های فرش فانتزی کاشان می باشند که در انواع مختلف تولید و به دست مشتریان می رسد.

انواع گلیم فرش هایی که وارد بازار می‌شوند از مواد اولیه یکسان نیستند و هر کدام از نظر بافت و جنس و مواد اولیه متفاوت است به همین علت قیمت فرش ها نیز با هم مختلف است .

بافته های جدید ماشینی از کارخانه های فرش ماشینی با طرح های گلیم را به نحوی بافته می شود که نوع بافت ان با فرش های ماشینی متفاوت  باشد  وبه نوعی شبیه گلیم ها ی سنتی بافته شود که ان طرح های سنتی را به نوعی حفظ نمایند.

گلیم های ماشینی نیز به واسطه قیمت های مناسب  وارزانتری که نسبت به فرش های ماشینی داشته اند توانسته خریداران زیادی را به خود جلب نماید.

انواع گلیم فرش های کاشان با اندازه های متنوعی در بازار وجود دارد که سلیقه های مختلف مشتریان را بتواند جوابگو باشد.

 

 

تولید گلیم فرش مناسب راه پله بافت کاشان

از پر مصرف ترین نوع این گلیم ها به صورت رولی و یا متری تولید شده که به صورت گلیم کناره نیز شناخته می شود و بیشتر در را ه پله ها و راه روها استفاده می شود که این نوع در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده وبا طرح های زیبا و متنوعی که دارد چشم هر بیننده ایی را به خود جلب می نماید.

شهر های مختلفی به تولید این محصول پرداخته اند ولی شهر کاشان به عنوان اصلی ترین تولید انواع فرش های ماشینی و از جمله گلیم و گبه های ماشینی شناخته شده است .

تولید کنندگان فرش های جدید در شهر کاشان که تجربه چندین ساله در تولید فرش های ماشینی داشتند با تبحر خود دست به تولید این محصول با ارزش نمودند که توانست ارزش تولیدات خود را بهتر از قبل نموده و در کارنامه خود  ارزش دیگری را به ثبت برساند.

استفاده این گلیم فرش ها در زیبایی بیشتر راه پله ها کمک زیادی می نماید و به واسطه نوع الیاف به کاربرده شده در ان باعث می شود که سر خوردن روی انها را کاهش می دهد.

وجود رقبای زیادی که در تولید این محصول دارد باعث عدم افزایش قیمت گلیم فرش می شود که برای مشتریان قابل توجه می باشد و با وجود این  رقابت هروز مدل های جدید و با کیفیت های مطلوب روانه بازار می شود تا علایق گوناگون را در سبد فروش خود قرار دهند.

ابعاد گلیم فرش های راه پله بسیار متنوع است و تولید کنند گان سعی بر ان داشته اند که اندازه های گلیم های راه پله را طوری طراحی نمایند که نمای انها را دوچندان زیباتر نماید .

بیشتری طرح های گلیم های راه پله به صورت حاشیه دار در دو طرف گلیم ها نقش زده می شود تا زیبایی بیشتری را به راه پله بدهد و مدل های گلیم فرش های قرمز رنگ از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد.

 

 

گلیم فرش راه پله تکی

یکی دیگر از انواع تولید متنوع این گلیم پله به صورت تکی و در اندازه های متنوعی تولید می شود این نوع مدل جزو گلیم راه پله های جدید می باشد و طرح های ان طرفداران زیادی داشته است.

گلیم های تکی برای راه پله ها از مدل های نوع جدید می باشد که به ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید می شود که بتواند هر اندازه و ابعادی را شامل گردد.

گلیم فرش های تکی دارای طرح های زیباییی است که مدل های ان نیز در تراکم و کیفیت های متنوعی بافت می گردد.

طرح های گلیم های راه پله تکی را نیز به صورت قاب دار در دور تا دور ان ایجاد می نمایند و باز دور این گلیم های تکی را به مانند فرش های ماشینی زیگزاگ می زنند که نمای زیبای به راه پله های منازل می دهد.

برای خرید یک گلیم فرش راه پله جدید باید رنگ های شاد و زنده انتخاب کنید چرا که راه پله ها فضای کوچکی هستند که با مفروش کردن رنگهای شاد می توانیم فضای پله ها را بزرگتر نشان دهیم .

تولید کنند گان جهت رضایت مشتریان انواع ابعاد مختلف گلیم فرش ها طبق سفارش مشتریان در برنامه بافت خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند با توجه به اندازه پله های منازل خود با طرح های دلخواه خود این گلیم فرش ها را برای راه پله های منزلشات تهیه نمایند.

 

 

فروش گلیم فرش راه پله

فروش های متنوعی برای مشتریان در نظر گرفته شده تا مشتریان در دسترسی اسان تری این محصول را خریداری نمایند.

امروزه سفارشات زیاد و تقاضای مشتریان به این کالاها موجب شده تولید کنندگان از سفارشات مشتری خود آگاه باشند و هنر زیبایی خود را در ترکیبات رنگ گلیم فرش ها به کار برند .

یکی از راه فروش گلیم فرش برای مشتریان به صورت اسان  فروش های اینترنتی می باشد که سایت های تجاری ما با مشاوره و رایزنی با بهترین تولید کنندگان این محصول جهت تهیه انواع  مدل های به روز گلیم فرش برای ارایه به مشتریان عزیز را فراهم اورده است.

  • دسترسی اسان
  • تنوع در طرح های زیبا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت مطلوب
  • انتخاب بهترین طرح ها
  • مشتری مداری

همه از خصوصیات گروه تجاری ما می باشد برای تمام مشتریان که مایلند محصولاتشان را از طریق سایت های ما خریداری نمایند.

 

فروش عمده گلیم فرش های راه پله

گلیم فرش های پله به صورت رولی و یا طاقه ایی تولید و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.و این به واسطه استفاده زیاد در راه پله های منازل و خانه های چند طبقه می توان انها را در لیست  خریداران  عمده قرار داد.

تخفیفات ویژه سایت های فروش ما برای خریداران عمده باعث شده که مشتریان حدالمقدور خریدی به صورت عمده داشته باشند تا باصرفه بیشتی خرید گلیم فرش  مناسب خود را انجام دهند.

طرح های گلیم فرش ها به صورتی است  که می تواند به غیر مصرف خانگی در بسیاری از مراکز تجاری و یا سازمان های دولتی و دانشگاه ها نیز استفاده گردد.

خریداران چنین مراکزی نیز از جمله خریداران عمده ما محسوب می شوند که از قیمت های عمده و تخفیفات ویژه بهره مند گردند.

برای اطلاع از انواع قیمت خرید گلیم فرش های کناره و راه پله با ما مشاوره داشته باشید.

شماره تماس:

وحیدرضا کاضمی

0913-870-15-34

0938-036-39-29

دیدگاه ها غیر فعال هستند