قیمت پشتی طرح کهکشان

پشتی های ماشینی جدید با طرح های متنوعی که تولید و روانه بازار می شود جایگاه خوبی بین خانواده ها پیدا نموده است طرح کهکشان یکی از طرح هایی است که امروزه در هر نمایشگاه فرش 700 شانه 6 متری و پشتی می توان ان را یافت  قیمت پشتی طرح کهکشان را شما می توانید  با همراهی سایت های ما اطلاع و سفارش دهید.

 

پشتی فرش ها با رویه فرش بافته می شود یعنی همان ترکیب طرح و رنگ و الیاف به کار برده شده در فرش در انها نیز به کار برده می شود و همانطور که در فرش کیفیت انها درجه بندی می شود در این رویه های پشتی هم به همین صورت انجام می گیرد.

طرح های پشتی مانند فرش کاشان

از بهترین حسنی که این پشتی ها دارد این می باشد که حتی نقشه های انها با فرش های طرح جدید هم خوانی دارد تا باعث زیبایی بیشتر خانه ها را فراهم اورد که مشتریان در هنگام خرید این پشتی ها نقشه های فرش شان را به فروشندگان در بازار ارایه می دهند تا طرحی شبیه و یا به مانند خود همان فرش را برای انها تهیه نمایند.

 

 

طراحان خوش ذوق  نقشه های پشتی و فرش هرروز با طرح های خیره کنند ه ایی سعی در جلب رضایت مشتریان داشته و طرح هایی بس زیبا و دلپسند را برای بافت انها تهیه نموده که این طرح ها بسیار متنوع و زیاد می باشد.

تولید وفروش پشتی طرح کهکشان

یکی ازبهترین مدل های پشتی ها که امروزه مصرف زیادی دارد پشتی فرش ها با طرح کهکشان می باشد این طرح که با زمینه رنگ سرمه ایی ان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است نمایی زیبا و جدید داشته که فرش هایی با همان طرح ها نیز بافته شده و توانسنه رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد و معمولا اکثر تولید کنندگان فرش 12 متری دستباف کاشان یا این طرح را موجود در انبار داشته و یا قبلا بافته و به بازار عرضه نموده اند.

پشتی طرح کهکشان یکی از طرح هایی است که با فروش بالایی روبرو بوده و مشتریان از ان استقبال خوبی نموده اند.

 

قیمت پشتی طرح کهکشان

 

سایت های تجاری ما مناسب ترین قیمت پشتی طرح کهکشان با کیفیت های دلخواه را برای مشتریان خود ارایه می نماید.

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

دیدگاه ها غیر فعال هستند