قیمت پشتی کاشان

قیمت پشتی کاشان به صورت عمده با مدلهای جدید و تنوع طرح های منحصر به فرد و زیبا ارسال

انواع کیفیت پشتی های جدید ماشینی کاشان کدامند؟بهترین مدلهای پشتی ماشینی کدام است؟

 

 

پشتی ماشینی با مدلهای جدید

معمولا پشتی های ماشینی در قدیم بیشتر وسیله ای برای تکیه دادن مهمانها و یا اعضای خانواده بوده ولی امروزه پشتی ها علاوه بر وجه کاربردی آن میتواند برای خانواده یا اشخاصی که دوستدار محیط های سنتی هستند و یا برای ایجاد فضای سفره خانه های سنتی بسیار مناسب میباشد. و در این حوزه نیز بازار خوبی پیدا نموده است .

قیمت پشتی کاشان

 

معمولا برای سفره خانه های سنتی که به تعداد بیشتر برای محل مورد نظرشان نیازمند مباشد برای کاهش هزینهای شان میتوانند از پشتی ای با رویه ی پشتی 440 شانه که از کیفیت پایین تری برخوردار بوده را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند .این فضاها با پشتی های سنتی و یا گلیم و گبه فرش های ماشینی که با طرح سنتی بافته شده بسیار مطبوع تر و زیباتر خواهد نمود.

قیمت پشتی کاشان

پشتی ماشینی 1000 شانه یا 1200 به واسطه تراکم بیشتری که دارد (تراکم به معنی فاصله ریشه ها )می باشد که در این دو نمونه با هم نزدیکتر بوده که هم وضوح تصویری بیشتری دارد و زیباتر خود رانشان می دهد  و هم  از کیفیت  و دوام بیشتری برخوردار بوده و طرح های بسیار جذاب تری داشته که میتوان در دکوراسیون های مدرنیته و سنتی نیز در منازل از ان به کار برد. که این نمونه با صادرات خوبی نیز رو برو بوده است.

 

پشتی با رویه فرش کاشان

 

قیمت پشتی کاشان

 

رویه این پشتی ها توسط دستگاه های ماشینی شرکت های فرش کاشان بافته می شود که به واسطه رقابت بالایی که دارد به خاطر عرضه زیاد ان در بازار هر روز طرح ها ومدلهای جدید و با کیفیت تری روانه بازار می شود.

مطالب بیشتر

قیمت پشتی کاشان با طرح های بسیار زیبا و جذاب و مناسب به صورت عمده را از ما مشاوره بگیرید.

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

 

دیدگاه ها غیر فعال هستند