خرید روفرشی ارزان

خرید روفرشی ارزان و عمده با کیفیت و رنگ و نقشه های متنوع و زیبا مناسب تمام دکوراسیون های خانگی با ارسال به تمام شهرهای ایران

خصوصیت روفرشی چیست؟روفرشی ارزن از کجا بخریم؟

روفرشی وسیله برای ماندگاری فرش ها

خرید روفرشی ارزانروفرشی پارچه ی ضخیمی است که روی فرش می گسترانند تا از تابش آفتاب در امان باشد.وجود روفرشی ها باعث بقای عمر بیشتری برای فرشها خواهد بود

اولین روفرشی توسط نساجان و بافندگان یزدی بافته شد و دارای طرح های چهارگانه و جنس پنبه بوده که با دستگاه های اولیه ماکویی بافته میشد و برای حفاظت از فرش دست بافت بافته و مورد استفاده قرار می گرفت.

که امروزه علاوه بر نگهداری و حفاظت فرش در منازل به عنوان زیراندازی ساده و سبک و با قابلیت شست و شوی راحت و حمل آسان در مسافرت ها و گردش ها برای خانواده ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید روفرشی ارزان

نقشه های روفرشی

نقش های اولیه روفرشی نقوش گل و گیاه یا نقش جانوران بوده که بیشتر برگرفته از ذهنیت های مردم و با توجه به فرهنگ ها و آداب و رسوم آیین مناطق مختلف کشور که با ان اداب و رسوم زندگی و خو گرفته بودند شکل میگرفته است و امروزه نیز با دستگاه های مدرن ماشینی این  نقش های سنتی و اصیل را بر روفرشی ها نقش می زنند.

خرید روفرشی ارزان

نقش هایی مانند :

  • شاه ترمه
  • شاه نشین
  • شاهکار
  • شاه گل
  • سادینا
  • شاهسوند

که از پرطرفدار ترین طرح و نقشه های روفرشی در حال حاضر می باشد که این روفرشی ها با مواد اولیه صددرصد ایرانی و بومی در داخل کشور توسط کارخانجات تولید یزد بافته و به بازار به دست مشتریان  عرضه می شود.

که اگرچه در داخل کشور شناخته شده و مطرح میباشد در خارج از کشور نیز مخصوصا در کشور های همسایه از طرفداران و بازار خوبی برخوردارمی باشد.

خرید روفرشی ارزان

 

مطالب بیشتر

خرید روفرشی ارزان و عمده را از از ما بخواهید برای لیست قیمت ها وخرید با ما مشاوره داشته باشید.

شماره تماس

وحید رضا کاظمی

09138701534

09380363929

دیدگاه ها غیر فعال هستند