فروش عمده پشتی سنتی

برای خرید انواع پشتی های سنتی به صورت عمده می توان به نمایندگی فروش عمده پشتی سنتی در بازار، مراجعه نمود و از طرح ها و رنگ های متنوع آن دیدن کرد.

پشتی های سنتی از زمان های گذشته مهمان خانه های ایرانی بوده است. امروزه با وجود انواع مبلمان های مدرن هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده است. استفاده از پشتی های سنتی در خانه، حس سنتی بودن را زنده می کند و حال خوبی در افراد ایجاد می نماید.

فروش عمده پشتی سنتی

طرح و مدل پشتی های سنتی در بازار

پشتی های سنتی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و مورد استفاده بسیاری از افراد می باشد. پشتی انواع مختلفی دارد از جمله پشتی های بافته شده از فرش و گلیم و یا پشتی های دوخته شده از پارچه های سنتی و ضخیم.
امروزه پشتی های سنتی در رنگ ها و طرح های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و به راحتی می توان گوشه ای دنج برای استراحت با این پشتی ها درست کرد.
این پشتی ها در کیفیت های متفاوت 500 شانه، 700 شانه، 1000 و 1200 شانه موجودند و مصرف کننده با توجه به نوع مصرف و استفاده خود، می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

فروش عمده پشتی سنتی

بازار عرضه و فروش پشتی سنتی

امروزه مکان هایی همچون مسافرخانه ها، رستوران ها و سفره خانه های سنتی برای ایجاد فضایی قدیمی و خاطره انگیز در ذهن مشتریانشان، از پشتی های سنتی استفاده می کنند و بسیاری از مردم این فضا را به نشستن پشت میزهای مدرن ترجیح می دهند.
علاوه بر این این پشتی ها در طرح های متنوع و مطابق با سلایق مشتریان و طرح های فرش موجود در بازار، تولید می شوند و در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.
دلیل این امر این است که بسیاری از مشتریان علاقه مند هستند که طرح و رنگ پشتی های خود را با فرش موجود در منزلشان ست کنند و هارمونی زیبایی از رنگ ها را بیافرینند.

فروش عمده پشتی سنتی

قیمت فروش عمده پشتی سنتی در بازار

پشتی های سنتی می توانند جلوه و زیبایی خاصی به منزل شما ببخشند و حس و حال دنیای سنتی و قدیم را برای شما زنده نگه دارند.
قیمت این محصولات براساس فاکتورهایی همچون

  • جنس رویه
  • مواد درونی
  • طرح رویه پشتی
  • ابعاد آن
  • و…

تعیین می شود.

برای آگاهی از قیمت این محصولات و مشاهده ی طرح ها و رنگ های متفاوت آن می توان به سایت های فروش پشتی مراجعه نمود و با خرید مستقیم قیمت بهتری نیز دریافت کرد. برای خرید انواع پشتی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها غیر فعال هستند